Ruvdag 5

Har fortfarande ont i magen till och från, har inte klarat av att jobba så mycket. Så idag ringde jag kliniken för jag oroar mig allt för mycket över detta nu, de tyckte jag skulle kolla upp det på en gång. Så åkte till närmaste akut för att få en gyn undersökning. Tur som var hittade de inget fel och allt så jättebra ut och alla prover var bra, såg en tjock och fin slemhinna, så såg ut som en tidig graviditet men inget säkert. Jag blev så lättat har bara tänkt på alla fel det skulle kunna ha varit. Så inatt kommer jag nog somna som en stock, dock fortfarande jobbigt att ha ont i magen men får hoppas det går över. Nu vet jag iallafall att det inte är något fel efter tillbaka sättningen.
 
Tack för ert stöd och tumhållanden :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0