v10

Det är ingen bra uppdatering här och ska föröka bli lite bättre. Har tyvärr inte hunnit, jobbar jag inte så ligger jag utslagen i soffan eller sängen. Jag försöker jobba så mycket jag kan för att ligga inne orkar jag inte, blir rastlös på en gång dock är jag illa tvungen vissa dagar då jag inte får behålla maten och blir väldigt trött i både kropp och huvud. Var på ett ultraljud förra veckan och det gick mycket bra, lilla kryper växer så det knakar. Ska på ett till ultraljud i v 12 men det blir inte på Calanderska utan då blir det näl. 


Kommentarer
F

Grattis till graviditeten. Jag brukar vara här inne och kika när tiden finns men nu var det ett tag sedan sist. Vad roligt att ni lyckats! NÄL? Då håller vi till på samma sjukhus emellanåt! Kram och lycka till med lill*n :)

2013-10-09 @ 15:11:42
URL: http://langtanefterpyret.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0