v 23

Har snart passerat mitten av januari och äntligen kommer snön och vinter jag längtat efter!
I går blev jag faster för första gången till världens sötaste lilla kille, längtar så tills de kommer hem så jag kan mysa med honom. Min bror och hans sambo (en av mina bästa vänner) bor bara 100 m bort så kommer nog vara där endel, men det brkar jag ju vara ändå.
 
Min mage växer sakta sakta, känner iallafall att det är en mycket livlig liten varelse där inne och det är ju underbart. Men sedan är det denna smärtan i magen som gör det mycket svårt för mig att jobba som normalt eller ha en normal vardag över huvudtaget. Det känns som ett stäntigt tryck blandat med ilningar, typ liknande mesvärk men ändå inte. Så ska träffa en doktor på tosdag och förmodligen förlänga min sjukskrivning. Är så trött på att detta inte kan ge sig eller lätta lite, älska mitt jobb och vill kunna vara där mycket mer än vad jag nu orkar och kan.


Kommentarer
Linda Rö

Undrar hur det går för dig...
Kram

Svar: Det går bra :) har fått foglossning så det är inte så kul men annars är allt bra!
Kram
provrorsbarnet

2014-03-08 @ 15:15:55
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0