Oro..

Jag är så orolig och rädd att knodden inte är kvar och att inget hjärta kommer att slå på vul:et. Jag har haft små blödningar hela helgen och i natt hade jag fruktansvärt ont i magen plus att jag mådde illa, så sov max tre timmar. För nu har även illamåendet slått till ordentligt och det är inte på smått vis heller. Har stora problem att hitta mat som jag är sugen på eller kan få i mig utan att må ännu sämre. Det som går ner lättast just nu är fil med äpplen. 
Men jag tänker att eftersom jag mår så dåligt måste det var något som växer. Ska ringa Carlanderska imorgon och se om vi kan få en tidigare tid bara för att se om allt ser okej ut eller ej.
 
Tack för ert stöd ♥


Kommentarer
Linda Rö

Fortsätter hålla tummen hårt!
Kram

2013-09-17 @ 15:03:58
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com
Anna

Hur går det? Tänker på dig, håller tummarna och hoppas allt gått bra.

Svar: Det går bra, fortfarande väldigt illamående men dig såg vi det lilla hjärtat. Kan må hur illa som helst bara jag vet att det lilla pyret växer och mår bra! :)
provrorsbarnet

2013-09-18 @ 17:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0