Julen 2013

Julen susande förbi och vi har haft fullspäckade dagar och det känns i kroppen, men jag tycker juletiden är mysig hela familjen samlad, god mat och massa skratt.Vi var på julens förmiddag hos min familj och vid tre tog vi tåget till Göteborg och J:s familj. Åkte hem på juldagens kvällen, annandagen ville min mormor bjuda familjen på en lite julmiddag och på kvällen blev det bio. Jobb igår och idag kom J:s syster, man och barn hit på förmiddagen och nu ska jag iväg och fika med ett par vänner. 
Imorgon och på mångad blir det lugnt lite jobb men inget annat, känns i hela kroppen är så trött och sliten plus att jag sovit dåligt de två senaste nätterna. Men är bara jul en gång om året!
 
Har gått halva tiden nu och det syns på magen att det växer så det knakar därinne, äntligen har min mage börja synas. Så jag har längtat efter den lilla kulan. I förrgår kände J för fösta gången hur knodden rör sig där inne, så roligt att han också kan känna och inte bara jag. Det rör sig väligt mycket på kvällen när vi går och lägger oss då vaknar den till liv och det rullar runt och sprakas som bara den, helt underbart ♥


Kommentarer
Linda Rö

Härligt att känna den lillx..
God fortsättning..

2014-01-02 @ 09:48:35
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0