v 38

10 dagar kvar till BF och nu vill jag bara att förlossningen ska dra igång. Har gått med förvärkar i två veckor och det börjar bli slitsamt. Har vart på lite tätare besök hos bm då bebis hade lite för hög puls, hon trodde det berodde på alla sammandragningar och förvärkar som stressar den lite, men idag såg det bra ut. Dock ville hon att jag skulle komma på en extra kontroll på måndag igen då jag hade tecken på havandeskapsförgiftning. Så länge jag inte börjar må sämre så ska jag dit på månda annars skulle jag ringa förlossningen. Håller tummarna att det inte blir värre och att bebis mår bra även på måndag, blir så orolig när det handlar om bebis. Blir inte alls lika orolig när det handar om mig och inte bebis. Men kan ju hoppas den lilla vill titta ut snart, mamma och pappa väntar på dig älskae barn!


Kommentarer
Linda Rö

Håller tummen att allt är bra på måndag..... med dig och bebis...

Kram

2014-05-04 @ 17:21:13
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0