v 12

Veckorna går och fortfarande lika orolig och osäker på om det växer något där inne, visst jag mår fortfarande illa och på kvällarna kan man skymta en liten, liten kula. Men jag vågar fortfarade inte hoppas eller tro att vi, jag och J ska få en liten. Just för tillfälligt är jag mest inställd på att en av mina bästa vänner (min brors tjej) ska få en lite, knappt två månader kvar och så jag längtar.
Var hos mormor igår och hjälpte henne att rensa bort prylar då hon ska flytta från sitt hus in till stan och en lägenhet. Hon hade hittat en fin klänning som min mamma hade på hennes ett-års kort och en mössa och kofta som mormor hade stickat hon tyckte att jag skulle ta det om vi fick en flicka och jag fatta inte riktigt att jag kanske kan få en flicka att klä detta i, var inte alls lika exalterad över de små barn kläderna som när jag och min vän var och tittade på små saker till deras bebis. Känns som jag vet verkligen att de får en liten och för mig känns det så osäkert. Men men blir väl bättre, ska på ultraljud på tisdag så får se vad det visar. 


Kommentarer
Libra

Ett stort lycka till på tisdag. :)
Visst är det svårt att förstå.
Kram

Svar: Tack! Ja det är verkligen svårt att förstå att det faktist funka och att man äntligen väntar barn.
Kram
provrorsbarnet

2013-10-28 @ 08:23:47
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Langtarefterbarn

Har det gått bra på ultraljudet? kraam

Svar: Det gick bra allt såg ut som det skull :)
provrorsbarnet

2013-11-06 @ 09:42:19
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0