v 19

Igår var vi på ul och viken underbar känsla och otrolig glädje vi fick då vi såg vår älskade lilla bebis, en mycket pigg liten sådan massa rörelser och vi fick till och med en tummen upp, underbart!!
 
Har även fått förlängd sjukskrivning, så jobbar 50% en månad till och sedan hoppas jag att mina smärtor är borta så jag kan jobba lite mer. De vet fortarande inte vad det kan vara som ger mig sådan smärta men de tror att det har att göra med att jag har ett sådant tungt arbete och sedan har vissa en jobbigare graviditet än andra. Efter att fått se vårt lilla pyre igår kan jag ha ont så länge jag vet att den har det bra där inna, och det hade den tydligen. En mycket fin bebis med perfekta mått sa barnmorskan :)
 
 


Kommentarer
K

Grattis! Vad skönt att allt såg bra ut, kan tänka mig att ni längtar ännu mer nu efter att bebisen ska komma. Njut mycket av julen som gravid, för nästa jul kommer ni att vara småbarnsföräldrar :-)
God jul!
Kram

Svar: Tack! God Jul :) kram
provrorsbarnet

2013-12-17 @ 14:27:26
URL: http://motettliv.blogg.se
Linda Rö

Kickar in och önskar er en god fortsättning och hoppas allt är bra med er..
Kram

Svar: Tack detsamma :)
provrorsbarnet

2013-12-26 @ 11:54:08
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0