Illamående..

Försöker att inte klaga så mycket för innerst inne är jag så otroligt glad över att vara gravid och vill inget annat än att det lilla grynet ska vara kvar i magen ock växa. Men jag har ett sådant himla illamående och det bli bara värre och värre för varje dag som går känns det som, idag tog det mig en timma att ta mig ut ur huset och till ladugården, måste försöka få i mig lite att äta och sedan vänta och se hur magen hanterar det och sedan lugnt gå ut och jobba. Det går inte fort men jag är ute och jobbar iallafall, är ganska skönt att komma ut och få frisk luft och få röra på sig. Hoppas veckorna går fort och att illamåendet inte håller på allt för många veckor.
 
 


Kommentarer
Tess

Stackare. Ett tips är att köpa hem postafen, det hjälper mig dom gångerna jag mår illa. Kostar ca 60kr för 10 tabletter, rätt så dyrt men dom hjälper verkligen :) Kram

Svar: Ja de har jag testat funka dock inte alls:( men tack för tipset. Kram
provrorsbarnet

2013-09-26 @ 12:21:33
URL: http://Minbebis.com/blogg/tess89/
K

Du ska inte ha dåligt samvete för att du inte är glad över ditt illamående. Det är en bebis vi längtar efter och har kämpat för. Inte morgonillamående och foglossningar mm. Det tycker ju ingen är mysigt. På vissa hjälper sk. seaband (band som sätts på handlederna och trycker på akupressurpunkter) mot graviditetsillamåendet.
Kram

Svar: Tack! Får hoppas krypet vill stanna kvar och att veckorna går fort :) kram
provrorsbarnet

2013-09-26 @ 21:31:07
URL: http://motettliv.blogg.se
Tess

Har tänkt mycket på dig! Hur har ditt andra ultraljud gått? Du skulle väl dit inom 2 veckor sen senast! Kram

Svar: Ja vi har vart på ett till ultraljud och allt såg bra ut det lilla krypet växer som bara den :) kram
provrorsbarnet

2013-10-08 @ 22:28:24
URL: http://Minbebis.com/blogg/tess89/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0