En lugn helg!

Måndag och ny vecka!
I helgen var både jag och J lediga och det händer inte ofta. Så vi åkte en sväng till Göteborg för att julhandla och hälsa på J:s syster och systerdotter på 6 veckor. Var även en sväng på jul på Liseberg. Var inte så länge varken på stan eller på jul på Liseberg så himla mycket folk. Allt jag såg var barnvagnar och gravida kvinnor. Tror att jag lägger märke till allt sådant väldigt mycket nu när jag vet att det inte "bara" är att skaffa barn. Ser dem överallt och varje gång suckar jag och önskar så att det vore jag.
 
Annars tog vi det lugnt, titta på film och gosa med J:s systerdotter, sötaste lilla varelsen!
När jag höll henne kunde jag inget annat än bara titta på henne och längta ännu mer tills jag och J får en liten. En som är vår alldeles egen som vi får ta med oss hem till oss och se varje, varje dag. Underbart, oj vad jag längtar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0