Hoppas!

20 dagar kvar till julafton och 24 dagar kvar till vi börjar igen med att försöka få tillbaka ägget vi aldrig fick.
Så någon gång i januari-februari 2013 kanske vi får det efterlängtade plusset på stickan. 


Jag börjar sakta men säkert ta det lite lungt och inte stressa så över att bli gravid, vi är trots allt unga och stressen gör inget bättre snarare sämre. Blev ingen tillbaka sättning innan jul då var det inte meningen för mig och J att skaffa barn under 2012 utan nu satsar vi på 2013 och ser positvit på det. Vi tror att 2013 kommer bli vårt år, kanske  inte första ivf-försöket funkar men då får vi testa en gång till och under tiden försöke vi självklart själva men procenten är liten då jag har grov pcso och aldrig har fått/får mens utan måste ha hjälp men att få igång den. Och J har dålig framkomlighet och lite sperma. Men man ska aldrig säga aldrig. Vi vaknar varje dag och hoppas att det någon gång ska funka för oss oavsett om det är med hjälp av ivf eller naturligt!


Kommentarer
Antonia

Hej!

Ska du göra frysförsöket i stimulerad eller naturlig syklus? Vilka mediciner ska du ta i så fall?

Kram!

Svar: Hej!Jag ska käka provera för att få igång mensen och sedan ska jag äta progesteron. Så är naturlig och ska inte stimuleras!

Kram
provrorsbarnet

2012-12-09 @ 13:32:57
URL: http://synne.blogg.se
Annas

Vi ska också påbörja vår resa i januari för första gången.
Lycka till!

Svar: Tack och lycka till!
provrorsbarnet

2012-12-13 @ 20:52:22
URL: http://minbebis.se/blogg/annas


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0