Välkommen 2013!

2013 kommer bli ett känslosamt år!
Om vi får plus på stickan kommer det vara det bästa som någonsin hänt oss och blir det inte det blir det en ännu längre resa med IVF försök och allt det innebär.
 
Jag ska verkligen göra allt i min makt för att detta ska funka, för att vi ska få det efterlängtade plusset.
Ska börja äta mer hälsosamt än det jag redan gör, många jag läst om har efter de haft problem att få barn börjat med LCHF eller liknande och några månader senare plussat. Nu har ju vi på papper att vi har svårigheter och jag kan inte påstå att vi är i närheten av överviktighet eller har en ohälsosam diet. J tränar och äter mycket nyttigt och tränar inför Iron Man, jag är dock inte lika nyttig äter kanske lite för mycket av det goda. Om jag nu verkligen skärper mig så borde det ju inte det skada?! Då göra vi ju allt vi kan göra och sedan får vi hoppas att det funkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0