Är det dags att gå vidare?!

På onsdagen var vi till kliniken för att kolla så att vätskan inte ökat och att svullnaden inte blev värre. Det såg precis likadant ut som sist vi var där. Nu känner jag att det kanske är mot bättringhållet, kan gå och röra mig mycket mer och har börjat jobba lite. Så det känns skönt iallafall.
Läst lite när jag satt och väntade i väntrummet på kliniken, det stod att att det fanns en risk för överstimulering i samband med ivf/provrörsbefrukning men det var bara 1-2%. Jaha och den jäkla procenter skulle självklart vara oss.. Det gjorde mig ännu mer besviken, är det så lite chans att bli det och det lyckades vi med, grattis!

Ne, nu får jag försöka att inte älta detta om och om. Men det är svårt just nu att försöka tänka positivt men jag ska, jag måste försöka!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0