Dagarna rullar på..

Ja det gör de, sakta men säker närmar vi oss jul och den högtiden jag gillar allra mest. Vara med familj, nära och kära, prata, spela spel och bara umgås och ha det bäst! Älskar min familj och släkt så otroligt mycket, mina syskon är mina vänner och jag kommer så bra överens med deras partner. Vi umgås mycket tillsammans och har ett par gemensamma vänner, vi har/är på många fester och liknande tillsammans. 
 
Jag vill skaffa en sådan familj som jag har. Jag vill att jag och J blir en sådan underbar familj, har barn som är ganska jämngamla och när de blir äldre är som bästa vänner. Stöttar och finns där i alla väder, hur upptagen man än är har man alltid tid för familjen. Hittar på roliga saker och har myskvällar långt in på småtimmarna, åker på äventyr och skaffar de bästa minnena i deras liv. 
För de bästa minnena jag har är tack var min familj ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0