En bra dag!

Måndag igen och idag var det första dagen jag jobbade heldag sedan vi plockade ut äggen. Kändes underbart att vara tillbaka till vardagen och de dagliga rutinerna och tiderna. Kände inte något i magen idag och då gjorde jag ganska mycket "hårt" arbete. 
Sedan när jag var inne på lunch ringde de från kliniken. Vi bestämde att vi skulle försöka att sätta tillbaka ett ägg innan kliniken stänger före jul. De skulle ringa imorgon igen så skulle vi planlägga hur vi ska gå till väga och när jag ska börja med medicinerna. Detta gjorde min dag, blev så glad. Nu kanske vi har en liten som växer inne i mig på jul. Vet inte varför det känns så bra, tror jag har det som något mål att jag skulle vilja bli gravid innan jul och nu kanske det blir så.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0