helt tom!

Allt är upp och ner just nu, kan inte riktigt smälta att vi inte fick tillbaka det där ägget som såg så perfekt ut. Tänk nu kunde det ha vuxit en liten inne i magen. Men icke..
De gjorde ett vul innan tillbakasättningen eftersom jag hade haft ont och var spänd. Hade en del vätska och sedan var ena äggstocken stor som en apelsin och den ska vara liten som ett plommon, den andra äggstocken såg bättre ut men var fortfarande ganska svullen men inte så farligt. Hade bägge vart aningen minder och om jag inte hade haft någon vätska så hade det gått. 
 
Detta beror tydligen på att jag hade så många äggblåsor och svarade så bra på medicinen att det blev för mycket för kroppen. Kliniken ville inte riskera att jag skulle fara illa bara för att jag så gärna ville bli gravid. Det kunde då gå illa både för mig och ägget hade minder chans att klara sig. Så de frös ner det perfekta ägget och två andra, sedan kanske det skulle bli några till. Så det blir att vänta till januari och det känns så himla långt bort. Hur länge ska vi straffas?!
Känns som om det aldrig kommer funka!!


Kommentarer
mallis

Åh , jag beklagar så mycket. Jag kan inte ens förklara med ord hur ledsen jag är för er skull. Jag håller tummarna och hoppas nu på ett bättre försök åt er i framtiden. Det kommer att funka! Många styrkekramar!

2012-11-07 @ 14:07:50
URL: http://www.minbebis.com/blogg/mallis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0