Ingen bra vecka!

Ne det blev ingen tillbakasättning innan jul, min kropp hinner inte vila och återhämta sig så mycket som doktorn vill innan jag börjar med de nya medicinerna. Besvikelsen är total och jag blev lite arg på kliniken då de ringer och ger mig så stora förhoppningar och sedan nästa dag ringer och säger att det inte går. Diskutera det innan ni ringer till mig första gången, Sedan kunde de ju sagt att de inte var säkra, men nejdå de var så positiva och glada till att detta skulle funka innan jul. Fan!
 
Just nu känns allt piss, har hänt mycket den sista månaden med allt detta om ivfen och sedan är det ju detta med ekonomin. Ett ivf försök kostar ju en hel del och eftersom vi har tagit hjälp av icsi så är det lite dyrare än en vanlig ivf. Ssedan gick bilen sönder och inte på smått vis utan där gick ett antal tusen, sedan hade vi besiktning och där var det saker som skulle fixas, sedan lyckades jag tappa mobilen i mjölken och den är nu stendö. Allt på två veckor! Så vi får se hur vi får ihop det den närmaste månaden..
 
Visst vi har sparade pengar som vi kan ta av, men det är ju pengar vi har tänkt till eventuellt hus, flera ivf försök och framtiden. Så de pengarna har man ju ingen lust att ta av, det är isåfall absolut sista utvägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0