Första sprutdagen!

Idag var det första sprutdagen!
 
Jobbade under dagen och tänkte inte så mycket på det. Har sagt till J att jag har vart nervös för detta, hur kroppen kommer reagera, hur jag kommer kunna spruta mig, biverkningar och att det inte är så många dagar kvar till äggplock. Han har vart utåt sett och sagt att han är lugn och tänker inte överdrivet mycket på det. Men han är alltid lugn och över tänker inte allt som jag gör. Det är så bra att han är sådan för han lugnar mig i många tillfällen.
Idag kom det ett sms: Nu börjar jag också bli lite nervös!
 
Men nu är sprutan tagen och det gick bra, tog ett tag innan jag gjorde det satt och räkna och på tre skulle jag göra det men det tog ett tag innan jag kom till tre. Så nu ska jag göra detta varje dag fram till äggplockning, går väll bättre för varje dag man gör det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0