Rädd att misslyckas!

Snart är helgen slut och det är inte många dagar kvar tills jag ska börja med sprutningen. Det enda jag längtar till att att få sätta igång med detta och se hur allting blir. Även om man kanske inte ska tänka för mycket på det så går det inte att inte tänka på det. Nästan varje gång jag är på datorn läser jag olika bloggar och information om allt runt omkring ivf behandling. De flesta bloggar jag har läst har inte lyckats med första ivf-behandlingen och det skrämmer mig ganska mycket. J tycket jag ska sluta jämföra oss och vår resa med andra för ingen är den andra lik och det kommer inte heller våran bli.
Jag kan ändå inte sluta tänka om.. 
Sedan undrar jag varför jag då istället inte kan ta till mig de som har lyckats på första och tro på det mera än att tro att det inte kommer gå. Alltså jag är så rädd att detta kommer misslyckas så jag vågra inte tänka på något annat!!
 


Kommentarer
StinaL

Hej!

Här har du en som lyckades på första försöket! Sitter nu här med en 34+5 veckors bebis i magen och längtar tills hon ska komma ut! Det första vi fick höra när vi skulle göra ivf-behandlingen var att det var så positivt att vi var så unga (Då 24 nu 25 år) så ni har en klar fördel med åldern!. Håller tummarna att ni ska få känna samma lycka som vi nu gör!

/Stina

Svar: Hej.Tack! Grattis och så roligt för er att det lyckades, vilken otrolig känsla det måste vara att se pluset på stickan och sedan känna hur det växer ett hjärta inom sig. Längtar så!
elisabetbackstrom.blogg.se

2012-10-15 @ 10:00:29
URL: http://langtanattblitre.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0