Snart händer det!

Nu är det kvällen före den stora dagen- äggplock. Jag känner att jag börja bli lite nervös men jag tror ändå att jag inte riktigt fattat vad som händer eller vad som kommer hända. Tror det kommer slå mig när jag kommer dit och ska byta om och de börjar förbereda och greja.
Det som känns bra är att det ändå var så många ägg som hade börja växt till sig så bra, man hoppas ju verkligen att det kommer finnas det där guldägget och sedan att de hittar en riktig kämpe i J prov han kommer lämna. 
 
Sedan får vi hoppas på det bäst och om det går vägen är vi ett steg närmare vår lilla knodd!


Kommentarer
Johanna

Hoppas allt gick bra idag!!!

Svar: Ja det gick bra, 10 ägg blev det. Och nu är 9/10 befruktade :)
provrorsbarnet

2012-10-30 @ 20:26:31
URL: http://kampenmotklockan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0