Sprutdag 5

Idag är det måndag och det betyder sprutdag fem. Under helgen har jag varit så trött och har inte haft någon ork och samma är det idag. Igår jobbade jag och skulle upp tidigt för att sedan gå ut i ladugården, jag brukar alltid piggna till bara jag kommer ut i friska luften och kossorna. Men igår vaknade jag inte riktigt till och var så himla trött hela dagen, efter maten sov jag två timmar och det brukar jag aldrig klara av att gör mitt på dagen om jag inte är sjuk. 
Idag hade jag sovmorgon och skulle upp klockan nio, det gick så segt att ta sig upp ändå hade jag gått och lagt mig tidigt. Detta måste beror på sprutningen och det är lite tråkigt eftersom det är ett x antal dagar kvar med sprutningen och jag hatar att gå runt och vara trött och inte ha ork till något.
 
 


Kommentarer
längtan

Hej! har precis hittat din blogg. jag och min man har försökt skaffa barn i över 2 år nu. HJälpen är på g, väntar på att få en remiss skickad (gick via landstingen och ja man får vänta och de krånglar en massa)ska bli spännande att följa din blogg!

Svar: Hej.Roligt att du hitta hit!
Ja det verkar inte vara det lättaste att få hjälp av landstinget, tyvärr.

Hur är er situation och hur kommer det sig att ni väljer ivf?
provrorsbarnet

2012-10-23 @ 17:35:13
URL: http://www.drommenomenfamilj.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0