Typiskt!

Idag har klumpiga jag vart i farten igen.
Jag jobbar på ett jordbruk bland kossorna och idag skulle jag in emellan två kvigor som vi skulle
seminera. Skulle passa på dem och då sprätter de till båda två och välter om kull mig. Innan jag snabbt som ögat försöker resa mig trampar en utav kvigorna mig mitt på handen och nu är den helt svullen och halva handen är blå. Alla runt om mig tror jag har brutit den, men jag vill inte tror på det och ska nu ned till läkare och hoppas han säger att det bara är att åka hem och vila lite tills svullnaden gått ned. 
 
Så typiskt mig, jag ska då lyckas med allt!!
 
Så ser det ut plus att nu har det blivit blå/lila


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0