Födelsedag!

Idag fyller jag 24 och har haft en kanon dag!

Förra veckan såg jag inte alls fram emot detta och ville inte alls fylla år ville inte alls ha kalas. Men de senaste dagarna har jag verkligen börja må bra och kommit tillbaka till mitt gamla jag. Försöker att inte fokusera så mycket på allt detta med ivf, kan självklart inte släppa det helt men tänker inte så mycket på det som förut och försöker ta det lite som det kommer denna gången, det blir ju ändå aldrig som man tänkt dig! Så hade kalas och familjen, mormor och farmor kom över och hade en jätte trevlig kväll och är så glad att jag har en sådan underbar familj ♥
 


Kommentarer
Libra

Grattiskramar!!! :)

Svar: Tackar så mycket!
provrorsbarnet

2013-04-06 @ 08:41:03
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0