Ägglossning!

Till min stora förvåning får jag en glad smiley på ägglossningstestet på söndag morgon. Även om de sa på senaste vul att det kunde släppa trodde jag inte riktigt på det, jag tänkte att med den oturen vi haft senaste tiden funkar väll inte detta heller. Så tänkte inte så mycket på att det faktiskt skulle funka. Men oj så fel jag hade och så glad jag blir när min kropp vill börja funka normalt, äntligen! Så nu ska vi till kliniken på torsdag för ett vul och se att allt ser bra ut och sedan ett återförande på lördag. Jag tycker det känns mycket bra denna gången nu har kroppen gjort detta själv utan massa piller då tycker jag den känns mer redo, men så är det väll kanske inte men känns så iallafall.



Kommentarer
Storken har flugit vilse

Hej! Jag hittade nyss hit. Jag och min man är också inne i IVF-cirkusen och har gjort ett ICSI och ett FET och hoppas på ett till FET imorgon om embryot klarar upptiningen. Det är skönt att läsa hur andra hanterar allt kring IVF. Jag håller tummarna för er!

Svar: Tack!
provrorsbarnet

2013-08-21 @ 10:16:25
URL: http://komhitstorken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0