Börjar om..

Det är redan mitten av augusti och det känns som hösten närmar sig.
Jag och J har vart på en liten mini semester mån-tors denna veckan, vi började två dagar i Gränna och slutade i Göteborg då vi hade en tid på Caladerska på torsdagen. Eftersom jag haft liknade mensverk ända sedan senaste missallet vill jag kolla upp så allt var okej och det vill självklart de också och samtidigt titta hur det såg ut eftersom jag fått mens under sommaren. Allt såg bra ut och de såg även att ett ägg hade växt och kunde om någon dag släppa, så jag fick med mig ägglossnings test hem och så skulle jag testa varje dag i sju dagar framåt. För börjar kroppen fungera som den ska så ska ägget ha släppt innan de sju dagarna har gått. Annars blir det tillbaka på ett vul för att se hur det ser och och isåfall börja med en stimulering.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0