Ruvdag 2

Nu börjar oron krypa närmare, har haft jätt ont i magen i dag. Mensvärk fast bara på ena sidan typ, vad menas men detta. Som sagt är otroligt orolig och kan inte sluta tänka på att det kanske inte går vägen denna gången heller. Vill inte tänka så negativt men kan inte släppa det.
 
Har inte jobbat så mycket idag och det kanske också är bra att ta det lugnt. Mina arbetskamrater är ju mina familjemedlemmar och de vet vad jag går igenom och vill inget hellre än att detta ska funka så det nästan förbjuder mig att jobba när det känns konstigt och jag har ont i magen!


Kommentarer
längtan

jag vet att jag fick lite "mensvärk" känslor precis efter återförande, fick för mig att de va då de "tog". fick konstiga utslag på brösten nästan direkt efter återförande också....vill inte på något vis ge dig falska förhoppningar, bara säga att det behöver inte vara något negativt ;0)...är ju i vecka 33 nu menar jag ;0) men bra att du tar det lugnt! Ingen tjänar på att stressa =0)..

Svar: Å så roligt att det lyckats för er, hoppas jag också kommer dit! Ja stress gör bara allt värre!
provrorsbarnet

2013-08-28 @ 14:47:26
URL: http://drommenomenfamilj.blogspot.se
Langtarefterbarn

Håller tummarna för att det molande är ett bra tecken! Varma kramar

Svar: Tack! Kram
provrorsbarnet

2013-08-29 @ 22:03:55
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0