Ruvdag 9

Känns som jag har släppt allt nu, inte på ett negativt sätt men ändå inte på ett positivt sätt.
Har sovit så gott de två senaste nätterna och tänker inte så mycket på det heller.
Men jag har inte helt gett upp hoppet, men kommer dock fortfarande lite blod då och då, så hoppet blir ju tyvärr mindre och mindre. Är mer förberedd för att få göra ett till FET än vad jag var förut, hade inte många negativa tankar utan i min hjärna fanns det bara ett positivt graviditets test. Även om jag försökte intala mig själv att jag måste tänka på att det är en stor chans att detta inte kommer gå, så vill jag inte riktigt tro på det, men det gör jag nu.
 
Får helt enkelt vänta till testdagen på tisdag och se då, jag kan ändå inget göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0