Återförande

Idag var dagen vi längtat och oroat oss för. Jag har de senaste nätterna inte sovit många timmar och även om jag är hur trött som helst har jag inte lyckats sova, drömmer mardrömmar, tänker för mycket om hur det ska gå och inte gå, vrider och vänder mig.
 
Timmarna innan vi skulle till kliniken eller ända tills vi väl gjort återförandet var jag så nervös att jag var spyfärdig, mådde så illa och när det var klart vart allt borta. När vi möter vår läkare ger hon oss ett stort leende och säger att allt ser perfekt ut. Första ägget de tog ut för att tina klarade sig och ser precis lika fint ut som när de frös det. Det vara bara att sätta sig i stolen och sätta igång. Vi fick se ägget på en skärm och det var som en liten böld på det men läkaren sa att allt såg riktigt bra ut. Att blastocysten kläcks ur sitt skal och det innebär att den är redo och vill fästa i livmodern. Det var så skönt att höra det. Nu ska vi bara vänta på testdagen som är 12 feb, ska försöka hålla mig och inte tjuvtesta.


Såhär såg det typ ut på skärmen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0