För ett år sedan!

För exakt ett år sedan var jag i Usa!
Jag, lillebror och en av mina kusiner hade bestämt att vi skulle åka runt i Usa i sex veckor, Vi började i Washington och slutade i Los Angeles, stoppade även i New York, Chicago, Pittsburgh, Lincon, San Francisco och Las Vegas.Det var världens bästa resa och det är ofta jag tänker på det och längtar tillbaka, levde livet till fullo! De sista två veckorna kom även J och reste med oss, träffade även lillebrors tjej och hennes kompis i Washington, San Francisco och Los Angeles. Hade så himla roligt och jag som egentligen inte kan var hem ifrån mer än en helg utan att sakna landet, korna och familjen. Men längtade inte hem en enda gång! Kunde inte ha rest med någon bättre än lillebrorsan och vi kommer så bra överens, men det gör jag ju med alla mina syskon. Men är något speciellt med lillebror ♥

Har tänkt extra mycket på de veckorna som jag var i Usa nu, hur lung och bra jag mådde hade inga beskymmer och inget att oroa mig för. Nu är det all denna oron och stressen som blir - ska vi lyckas eller ska vi inte. Ibland vill jag bara tillbaka och bara vara där de veckorna, utan stress eller något!
 
Utsikt från Empire state bilding.
 
Brooklyn bridge
 
Las Vegas
 

San Francisco
 
Golden gate bridge
 
Walk of Fame
 

Saint Monica Beach
 
Beverly Hills
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0