Ingen bra dag!

Har ju inte slutat blöda än och jag ringde kliniken för att fråga vad de trodde och om detta var bra. Självklart var ju detta inte helt bra, jag äter ju nu progynon och det ska tydligen bygga upp slemhinnan och det hjälper ju då inte att jag fortfarande blöder, då proveran jag åt skulle blöda ur slemhinnan så jag kunde bygga upp den igen. Så det funkar ju inte riktigt! Lite svårt att bygga upp den.
Jag kan inte beskriva min besvikelse och hur arg jag är på min kropp som bara motarbetar mig. Har snart i två veckor inte gjort något annat än tänkt positivt och längtat till tisdag då vi ska till kliniken på vul och sedan bestämma dag för återförande förmodligen bara dagarna efter. Och nu vet jag att det jag hoppats skulle sägas och beslutas på tisdag inte kommer ske. De sa att förmodligen är jag inte på dag 15 i behandligen på tisdag utan vi får fortsätta och äta progynon lite längre för att få slemhinnan färdig för åtreförande.
Sedan jag sa hej då till kliniken och la på telefonen har jag vart så depp, ingen lust till något vill bara lägga mig i sängen. Känns som allt vi försöker göra för att få denna efterlängtad knodd går åt pip vägen!
Fan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0