Lycka!

Var och besökte kliniken i tisdas, var så himla nervös. Hade inte sovit många timmar och hade ont i magen och huvudet. De ropar in oss och jag var helt kallsvett av nervositet/rädsla. Väl inne och ultraljudet börjar och barnmorskan säger - Detta ser ju överraskande bra ut!. Allt släpper mag/huvudvärken borta och jag kan inte sluta le. Slemhinnan var 6 cm och ska var ca: 8 cm, så vi ökade prognyonen och sedan bokade vi in ett återförande. Både vi och barnmorskan var överraskade över att det såg så bra ut. Så nu på tisdag den 29 sker det. Så nu håller både jag och J tummarna och hoppas att detta går vägen!
Just nu är vi bara så glada att det såg så bra ut!
 


Kommentarer
Libra

Vad spännande! Ska tänka på er och hålla tummarna på tisdag. :)
Kram

Svar: Tack!
provrorsbarnet

2013-01-24 @ 21:42:10
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
längtan

kanon ju =0)håller tummarna!

Svar: Tack!
provrorsbarnet

2013-01-26 @ 09:41:00
URL: http://www.drommenomenfamilj.blogspot.com
Anna

Hej! Roligt med slemhinnan!
Vet inte om du följer min blogg men iaf har jag en fråga till dig:
misstänker att min slemhinna är för tunn för att ett ägg skall kunna fästa. vad har din läkare sagt till dig om detta och vad har gjorts för att förebygga detta? Vet du några "mått" den skall vara också?
Sen skriver du 6cm och 8 cm i ditt inlägg....menar du centimeter? Eller kanske millimeter?;-)
Hoppas du orkar svara.
kram

Svar: Hej!Oj det blev fel,ska vara mm :)
Det de sa till mig var att om slemhinnan inte skulle ha varit tillräcklig skulle jag äta progynon några extra dagar! De rekommenderar/vill helst att den ska vara 8 mm.
Annars sa de inget mer utan vara bara att vänta tills den var tillräcklig..
Lycka till och hoppas det går bra
Kram
provrorsbarnet

2013-01-27 @ 08:19:13
URL: http://www.minvantanochlangtan.blogg.se
Hannanas

Hoppas allt gick bra idag!

2013-01-29 @ 18:10:47
URL: http://minbebis.com/blogg/hannanas/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0