Finns inga ord...

Det var inte hjärtljud!
Finns inga ord som kan beskriva hur jag mår!



Kommentarer
A

Hej! Hittade till din blogg efter vårt tredje missfall. Nu konstaterad endometrios, få och dåliga ägg, behandling och IVF-planer på gång. Varje persons situation är unik och jag kan givetvis inte förstå hur du och ni mår just nu, men kanske känner vi en liknande form av tung sorg som plötsligt vänds till hopp, som sedan återigen blir tung sorg. Jag är så ledsen för er skull. Tänker på dig mycket fast vi inte känner varandra. Stor kram till dig från mig.

Svar: Tack, ja vi känner nog ganska lika, en fruktansvärd hemsk känsla tycker jag. Kram
provrorsbarnet

2013-06-14 @ 13:42:56
K

Jag beklagar verkligen, det skulle ju inte alls gå på det sättet. Vet inte vad jag ska säga för att trösta. Jag hoppas så att ni kan resa er igen och orka kämpa vidare.
Skickar stora kramar och en massa styrka till er.

Svar: Tack!
provrorsbarnet

2013-06-14 @ 19:04:44
URL: http://motettliv.blogg.se
Terese

Fick en klump i magen när jag läste nu. Jag lider så med er så ord kan inte beskriva det ens. Jag hoppas att ni orkar fortsätta kämpa så det blir er tur. Styrkekramar till er.

2013-06-14 @ 22:04:43
Linda Rö

Jag är verkligen så ledsen för er skull... Jag lider otroligt mycket mer er. Jag fortsätter att hålla tummen hårt och så länge det behövs - tills ni har ert lilla knyte..
Kramar till er båda..

2013-06-15 @ 08:09:39
URL: http://www.livethoslinda.wordpress.com
Hannanas

Jag är så ledsen för er skull!
Kram!

Svar: Tack!
provrorsbarnet

2013-06-15 @ 14:20:43
URL: http://minbebis.com/blogg/hannanas/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0