Ny vecka, nya tag!

Nu är det påskvecka och det är fullt upp hela veckan, känns skönt att få komma igång och försöka komma tillbaka till vardag och vanliga mig. Skrapningen gick bra, var dock jobbigare känslomässigt än vad jag trott. Så slutet av förra veckan var riktigt tung, men nu känner jag mig bättre och blir så mycket piggare och gladare nu när jag inte mår illa längre. Nu ska vi ta igen oss ett par veckor och återhämta oss och samla så mycket kraft och ork till nästa försök.
 
Vi har försökt ta hjälp av länet, men när jag prata med de förra veckan sa de att vi fick vänta ett år innan vi fick söka hjälp då jag nu blivit gravid. Det trodde jag inte, så vi får helt enkelt fortsätt privat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0