Ruvdag 3

Ja inget intressant händer här, jag känner inga symtom än är dock lite tidigt om jag väntar några dagar så hoppas jag de kommer. 
Annars tar jag det lungt, har haft ledigt dessa dagar än så länge, de säger att det bara ska vara att leva som normalt men dock inga tunga lyft eller för tung arbete och jag som då är bonde och har en vardag men en hel del tungt arbete även om jag inte tänker på det jämt så är det så. Men imorgon ska jag nog ut och jobba lite tar det som inte är allt för tungt så är det nog ingen fara nu. Ska åka på trav idag det ska bli skoj, pappa äger ett fullblod tillsammans med en annan och jag hade mamman till denna häst och även skötte om henne hela fösta året. Det var min lilla fölis, sedan efter ett år åkte hon iväg för att bli tränad och efter några små skador påvägen ska hon starta idag. Det är ju även kanon väder solen skiner och det är 20 grader ute så det ska man väll inte heller klaga på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0