Solig tisdag

Ja det är verkligen en fin tisdags morgon och det var så gott och gå ut vid sex imorse och solen hade redan börjat gå upp och det var sådär lagomt vårkyligt. Det är morgonar som denna jag älskar att bo på landet, vårbruket är i full fart och det är mycket jobb om dagarna. Jag tycker det är bra för dagarna gå så fort och jag har inte mycket mer än jobb i skallen just nu.
Igår gick det bra, slemhinnan var lite mindre än de trott men vi ökade hormonerna och så boka vi in ett återförande till nästa torsdag. och går dagarna så fort som de gjort det senaste så är det snart torsdag den 16. Som jag skrev innan så känner jag mig så lugnar, stressar inte så. Inte just nu iallafall och det är skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0